.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پهن شدن جامه سفید برف بر روی طبیعت پائیزی آمل+ تصاویر
بارش سنگین برف که از شب گذشته در شهرستان آمل آغاز شده هم‌اکنون باعث شده تا این شهر یکپارچه سفیدپوش شود و مدارس و مراکز علمی شهرستان نیز امروز تعطیل باشد.

به گزارش شمال نیوز، سرمای زیاد هوا در شمال کشور باعث بارش شدید برف از روز گذشته شد.

صبح روز گذشته در شهر آمل شاهد سفیدپوش شدن مقطعی طبیعت بودیم در حالی که بارش برف در ارتفاعات ییلاقی و کوهستانی این شهرستان به بیش از 50 سانتیمتر می‎رسید.

بارش برف صبح گذشته همراه با بارش باران و تگرگ بود و این مهم باعث آبگرفتگی معابر، خیابان‌ها و کوچه‌ها شد.

غروب روز گذشته هم با بارش تگرگ و برف احتمال ریزش سنگین برف وجود داشت تا اینکه مردم آمل صبح امروز شاهد سفیدپوش شدن کامل طبیعت با بارش غافلگیرانه برف بودند.

این امر باعث شادی مردم و دانش‌آموزان شد تا در روزهای سرد پائیزی بار دیگر شگرگزار موهبت‌های بی‌کران الهی باشند.

بارش برف از شب گذشته با شدت زیادی در آمل شروع به باریدن کرد و این روند همچنان ادامه دارد.

مدیران و مسؤولان شهری در جلسات مختلف فوق‌العاده ستاد مدیریت بحران در حال تصمیم‌گیری برای خطرات احتمالی و بروز شرایط بد هستند که روز گذشته نیز نخستین نشست ستاد مدیریت بحران با مدیریت فرماندار ویژه آمل در محل فرمانداری با حضور همه مسؤولان و مدیران دستگاه‌های خدمت‌رسان برگزار شد.

هم‌اکنون ارتفاع حدود 20 سانتیمتری برف در آمل باعث شده تا روابط عمومی اداره آموزش و پرورش آمل با اعلام اطلاعیه‌ای بینا کند که بر اساس تصمیم‌گیری ستاد مدیریت بحران شهرستان آمل همه مقاطع تحصیلی مدارس امروز چهارشنبه تعطیل هستند و این تصمیم با توجه به کاهش حوادث احتمالی، جلوگیری از بروز خطرات برای دانش‌آموزان و سرمای بیش از اندازه هوا اتخاذ شد.

قطعی مکرر برق که از روز گذشته سریال بی‌پایان خود را آغاز کرد باعث کلافگی مردم در شرایط بحرانی شده است.

در خیابان‌های امام رضا، بلوار طالب آملی، دریای 58 تا 74، خیابان نور، خیابان امام خمینی، کلاکسر، شهرک نبوت و سیکاپل قطعی مکرر برق همچنان امروز نیز ادامه دارد و به همراه خود قطعی آب و عدم آنتن‌دهی خطوط تلفن همراه را ایجاد می‌کند.

کارشناسان اداره توزیع برق آمل اعلام کردند قطعی‌ها به صورت مقطعی بوده زیرا با بارش برف و سنگین شدن شاخ و برگ درختان، شکستگی آنها باعث بروز اتفاقات می‌شود همچنین با گزارش لازم از سوی شهروندان مأموران این اداره بلافاصله وارد میدان شده و رفع مشکل می‌کنند.

با توجه به شادی مردم و دانش‌آموزان به دلیل ریزش برف، کشاورزان و باغداران آملی نگرانی زیادی دارند و در فصل قندگیری مرکبات به فکر یخ‌زدگی و از بین رفتن نارنگی، پرتقال، کیوی و دیگر محصولات باغی هستند.

هم‌اکنون مدیران و مسؤولان شهری آمل در حالت آماده‌باش به سر می‌برند تا در شرایط بحرانی بتوانند خدمات لازم را به همشهریان ارائه کنند.

منبع:فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.265 seconds.